فکر زیبا > خیانت همسر > تشخیص خیانت زن از روی چهره

تشخیص خیانت زن از روی چهره

تشخیص خیانت زن از روی چهره با استفاده از نگاه و رفتار او

راهنمای مطالعه

سلام، من اکرم نظر کرده متخصص روانشناسی هستم و در این مقاله می‌خواهم در رابطه با حالات خیانت زن،  با شما عزیزان صحبت کنم. بر خلاف توصیه‌های غیرکاربردی در زمینه خیانت که معتقدند باید سعی کنید فراموش کنید و از آن بگذرید، من درک می‌کنم که تجربه خیانت از طرف زن یا مرد، به هر صورت تجربه‌ای تلخ است و قرار نیست گذشتن از آن، کار ساده‌ای باشد.

می‌دانم سوال‌های زیادی ذهنتان را به خود مشغول کرده است. شاید حفظ آرامش در این لحظات یکی از دشوارترین کارهایی باشد که تا به حال انجام داده‌اید. اما من تمام سعی خود را می‌کنم تا به شما کمک کنم که در لحظات سخت با تصمیم‌گیری‌های عجولانه، سبب پیچیده‌تر شدن شرایط و عمیق‌تر شدن زخم خیانت نشوید.

بسیاری معتقدند نشانه های زنی که به شوهرش خیانت می کند در بیشتر مواقع روی چهره زن آشکار می‌شود، اما من به عنوان یک متخصص در امر روانشناسی، ضمن تحقیقاتی که در زمینه‌ی تشخیص خیانت زن داشته‌ام، با این نظر موافق نیستم و معتقدم در بسیاری از موارد این نشانه‌ها، که در برخی از مواقع منشا نگرانی شدید در مردان می‌شوند، ممکن است بر اساس عوامل دیگری به جز خیانت زنان ایجاد گردند.
از این رو بهترین کار هنگام مواجهه با حالات خیانت زن، این است که بدون فوت وقت از طریق گفتگوی تلفنی با یک روانشناس و بدون حضور همسرتان مشورت کنید. در ادامه به بررسی نشانه های خیانت زن می‌پردازیم.حتی برخی افراد هستند گاها در مورد ازمایش خیانت زن سوال میپرسند که من شخصا پیشنهاد میکنم که مقاله مرتبط در وب سایت فکر زیبا رو مطالعه کنید .

نشانه های خیانت زن

لازم است به عنوان فردی که سال‌ها در این زمینه مطالعه داشته‌ام تاکید کنم که شما درحال بررسی تشخیص خیانت زن از روی چهره هستید و نشانه‌هایی که در ادامه مورد بررسی قرار می‌گیرند، هیچ یک به طور قطع، دلیلی بر واقع شدن فعل خیانت نیستند. اما می‌توان این گونه بیان کرد که حالات خیانت زن ممکن است به صورت نشانه‌هایی در چهره زنان خیانتکار، نمایان شود. در ادامه به بررسی علائم خیانت زن می‌پردازیم.

علائم خیانت زن

انسان موجودی است که از عقل و احساسات برخوردار می‌باشد. با توجه به این موضوع، معمولا افرادی که با یکدیگر زندگی می‌کنند، البته اگر در جریان حال هم باشند، می‌توانند از تغییر خلق‌و‌خوی هم به تغییر حالت‌های ایجاد شده، پی ببرند. حتما می‌پرسید “از کجا بفهمم زنم به من خیانت میکند؟” باید گفت یک راه این است که به او نگاه و توجه کنید، در این صورت ممکن است به تغییر حالات مختلف روحی او پی برید.

عدم علاقه به در خانه ماندن

یکی از 15 نشانه خیانت زنان و آشکارترین علامت، این است که زن خیانت‌کار، خانه را تحمل نمی‌کند و سعی می‌نماید که بیشتر وقت خود را در خارج از خانه بگذراند. او ممکن است که نسبت به قبل، دیرتر به منزل بیاید و بگوید سر کار بوده‌ام. البته زنانی هم هستند که به دلایل دیگری خانه را تحمل نمی‌کنند. از این رو نمی‌توان این نشانه را به تنهایی دلیل بر خیانت زن دانست.

عدم ایجاد صمیمیت با شوهر

از دیگر حالات خیانت زن می‌توان به عدم ایجاد رابطه صمیمی با شوهر اشاره نمود. ممکن است زنی که مرتکب خیانت شده است از روی احساس شرم، دیگر تمایلی به نزدیک شدن به شما نداشته باشد. او ممکن است که بسیار زودرنج شود.
احتمالا برای شما هم تعجب‌آور خواهد بود کسی که زمانی شما را دوست داشته است، یک‌باره از شما دوری کند و تمایلی با بودن با شما نداشته باشد. باز هم تاکید می‌کنم ممکن است دلیل این دوری، چیزی به جز خیانت باشد. پس بهترین کار قبل از هر اقدامی، بررسی وضعیت موجود به کمک یک روان‌شناس است.

از احوال پرسی شما ناراحت می شود

با این‌که بسیاری از زنان از توجه همسر بسیار خوشحال می‌شوند، وقتی از زنی که خیانت کرده است در مورد گذران اوقاتش سوال کنید و بپرسید “روزش را چگونه گذرانده است؟”، ممکن است از این سوال خشمگین یا ناراحت شود و سعی کند چیزی را از شما مخفی نماید.
اما این موضوع هم دلیلی بر خیانت قطعی زن نیست زیرا بسیاری از زنان ممکن است در محیط کار روز سختی را گذرانده باشند و نخواهند شما چیزی از وضعیت بد کاری آن‌ها بدانید. در واقع آن‌ها سعی می‌کنند که با مخفی‌کاری وانمود کنند که در محیط کارشان مشکلی وجود ندارد. آن‌ها ممکن است از این که شما در رابطه با عدم موفقیت آن‌ها در محیط کارشان، بدانید، احساس شرم کنند.

عیب جویی بیش از حد از شوهر

از حالات خیانت زن می‌توان به عیب جویی او از شوهر، اشاره نمود. برخی از زنان پس از خیانت، ممکن است همسرشان را با فرد سوم که در زندگیشان وارد شده است، مقایسه کنند و برای این که خود را محق جلوه دهند به ایرادگیری‌های مداوم از شوهر خود بپردازند.

عدم علاقه به داشتن رابطه با شوهر

یکی از نشانه های زن خیانتکار، عدم تمایل به داشتن رابطه جنسی با شوهر است. البته با این دلیل به تنهایی نمی‌توان زنی را به خیانت متهم کرد زیرا زنان گاهی ممکن است به دلایل مختلف مانند سرد مزاجی یا عدم توانایی در برقرار کردن رابطه عاطفی با همسرشان به دلایل فیزیکی یا روانی و … از داشتن رابطه با آن‌ها امتناع ورزند.

دیر به خانه می آید

اگر همسرتان به تازگی هر روز به بهانه ماندن در محیط کار و انجام کارهای عقب مانده، دیر به خانه می‌آید، ممکن است این موضوع را به عنوان یکی از حالات خیانت زن در نظر بگیرید. اما سعی کنید قبل از هر اقدامی با پرس‌و‌جو پی برید که آیا همه‌ی افرادی که در محیط کار او مشغول هستند، چنین وضعیتی را تجربه می‌کنند یا فقط همسر شماست که دیر به خانه می‌آید؟

از این‌که شما به او بی توجه هستید، شکایت نمی کند

اگر همسر شما قبلا با کم‌ترین بی‌توجهی شما برآشفته می‌شد ولی در حال حاضر نسبت به این موضوع، هیچ شکایتی نمی‌کند، رفتار عجیب او ممکن است ناشی از خیانت باشد. اما توجه داشته باشید، در بسیاری از موارد پس از بارها شکایت از بی‌توجهی، زنان ترجیح می‌دهند که سکوت پیشه کنند در حالی که هیچ خیانتی هم مرتکب نشده‌اند.

از این‌که شما با او وقت نمی گذرانید، شکایتی نمی کند

اگر همسرتان در گذشته از این‌که با او وقت نمی‌گذرانید، شاکی بوده ولی در حال حاضر، هیچ شکایتی از این رفتار شما ندارد، ممکن است با یکی از حالات خیانت زن روبه‌رو شده باشید. اما باید به این نکته دقت کنید، این امکان وجود دارد که همسر شما پس از چند بار تذکر (در صورتی که تغییر رفتاری در شما ایجاد نشود)، در حالی که دل خوشی از شما ندارد، سرگرمی جدیدی را برای خود بیابد یا سکوت را انتخاب کند. به همین دلیل هیچ یک از این کارها، دلیلی قطعی بر خیانت او به شما نیست.

عدم علاقه به وقت گذراندن با همسر

یکی از حالات خیانت زن، عدم علاقه به وقت‌گذرانی با همسر می‌باشد. از این رو مرد معمولا در این شرایط در خانه تنها می‌ماند. این زنان ترجیح می‌دهند که اوقات خود را با معشوق خود بگذرانند.

رسیدگی بیش از حد به خودش

اگر همسر شما عادت به آرایش کردن ندارد ولی مدتی است که بدون آرایش نیست و دائما دغدغه‌ی آرایش کردن و خرید لباس نو را دارد، مدل موهایش را تغییر می‌دهد، به طور مرتب از کلینیک‌های زیبایی وقت می‌گیرد و بیش از حد به خود می‌رسد، ممکن است این تغییر در خلق‌و‌خو را به عنوان یکی از حالات خیانت زن در نظر بگیرید.
باز هم به عنوان یک متخصصص روانشناسی لازم است که تاکید کنم با این‌که نشانه‌های ذکر شده یکی از حالات خیانت زن به شمار می‌آیند ولی نمی‌توان آن‌ها را به طور یقین، دلیلی برای خیانت زنان دانست.

علاقه مند به صحبت کردن مداوم درباره فردی خاص

این نشانه را نمی‌توان به طور قطع از حالات خیانت زن دانست اما معمولا زنانی که وارد رابطه خیانت‌کارانه با فردی می‌شوند، وقتی درباره‌ی او صحبت به میان می‌آید، با علاقه‌مندی در بحث شرکت می‌کنند. البته برخی افراد به دلایل متعددی، مورد توجه زنان قرار می‌گیرند و ممکن است همسر شما فقط علاقه‌ای ساده به فرد مزبور یافته باشد. باید توجه داشته باشید لزوما این امر دلیلی قانع کننده بر انجام عمل خیانت‌کارانه نیست.

اصرار به فاصله گیری از افرادی خاص

یکی از حالات خیانت زن، تلاش برای فاصله گرفتن از افرادی است که ممکن است از خیانت باخبر باشند. البته این اقدام ممکن است به منظور ممانعت از تکرار خیانت صورت گیرد. در چنین مواردی، زنی که خیانت را مرتکب شده است معمولا به دنبال صحبت با مشاوران حرفه‌ای در خفا خواهد بود تا بتواند راه‌هایی برای بهبود و بازسازی رابطه‌ی خود با همسرش بیابد.

تغییر خلق و خوی زن در حضور آشنایان

یکی دیگر از روش‌های تشخیص خیانت زن از روی چهره، تغییر نحوه ارتباط با دوستان است. در این گونه روابط، دوستان و آشنایان با توجه به تغییر حالت زن، می‌توانند به تغییرات شگرفی در رابطه‌ی شما پی برند. از این رو اگر متوجه تغییر رفتارهای کاملا فاحش همسرتان در حضور آشنایان و دوستان شده‌اید، بهتر است با مشاوره با روانشناسان زبده مشکل را در نطفه خفه کنید.
به عنوان یک متخصص در این زمینه لازم است تاکید کنم که بسیاری از افراد به دلایل بسیاری می‌توانند در حضور دوستانشان، خلق‌و‌خوی متفاوتی از خود نشان دهند، بدون این‌که به شوهرانشان خیانت کرده باشند!

کم گذاشتن وقت برای فرزندان

زنان خیانت‌کار برای سپری کردن اوقات خود در کنار معشوق، وقتی برای رسیدگی به فرزندان و تربیت آن‌ها ندارند. بیشتر مواقع بدون توجه به تربیت فرزندان در داخل خانه در فضای مجازی به جستجو مشغول هستند و در بیرون از خانه در کلینیک‌های مراقبت از زیبایی و آرایشگاه‌ها مشغول وقت‌گذرانی می‌باشند.

عجیب شدن برخی از رفتارها

یکی از نشانه‌های خیانت در زنان و راه‌های تشخیص خیانت زن از روی چهره، افراط و تفریط در برخی رفتارها است که قبل از خیانت در رفتار زن خیانتکار دیده نمی‌شد. این رفتارهای عجیب شامل انجام کارها به صورت مخفیانه، دروغ گفتن‌های پیاپی، نداشتن ارتباط جنسی با شوهر و … است که به عنوان واضح‌ترین حالات خیانت زن به شمار می‌آیند.

عوارض خیانت زن

از مهم‌ترین عوارض خیانت زن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
• سرخوردگی اجتماعی
• روبه‌رو شدن با مشکل طلاق و از هم پاشیدن خانواده
• امکان روبه‌رو شدن با خیانت شوهر در زندگی جدید زناشویی با فردی دیگر پس از طلاق
• امکان در خطر افتادن روابط آینده به دلیل خیانت گذشته
• امکان شکل گرفتن خیانت دوباره و چند باره
• تجربه بحران‌های حاد زناشویی
• کاهش عزت نفس
• تجربه استرس روحی و روانی شدید
• کاهش تمایلات جنسی
• کاهش تمایلات عاطفی
• از دست دادن خانواده و تنها شدن
• افسردگی
• افزایش احتمال تجربه شکست شغلی و احساس ناکارآمدی در محیط کار
در ادامه‌ی برشمردن عوارض خیانت می‌توان به یکی از عوارض عجیب خیانت، یعنی نزدیک شدن زن و شوهر پس از خیانت، اشاره نمود. البته این عارضه درصد بسیار کمی از عوارض خیانت را به خود اختصاص می‌دهد.
نتیجه‌ی این عارضه، بازسازی روابط گذشته است. هر چند بی‌اعتمادی معمولا اشتباهی غیر قابل بخشش است، اما برخی از زوج‌ها می‌توانند برای حفظ کانون خانواده و سلامت فرزندان، با پذیرش نقص‌های خود، به زندگی مشترک پس از خیانت زن ادامه دهند. در هر صورت با کمک افراد متخصص در زمینه شناسایی حالات خیانت زن و عوارض آن، می‌توان راه‌های منطقی‌تری برای عبور از این سد بزرگ یافت.

حالات زن بعد از خیانت

حالات زن بعد از خیانت چه مواردی است و رفتار و واکنش ان به اتفاقات نیت درونی ان را مشخص می کند.

کشف خیانت زن، واقعه‌ای دردناک است اما پس از خیانت، زن دست به انجام کارهایی می‌زند که قبل از خیانت هیچ یک از آن‌ها را انجام نمی‌داد. در ادامه، مطالعه روی حالات خیانت زن را در سه بخش رفتارزن بعد از خیانت، احساس زن بعد از خیانت و حالت زن بعد از خیانت مورد بررسی قرار می‌دهیم.

رفتار زن بعد از خیانت

از نظر من به عنوان یک متخصص روانشناسی و امور خانواده، به طور کلی نمی‌توان یک نسخه همگانی برای تشخیص رفتار زن خیانتکار با شوهرش پیچید. از سایر حالات خیانت زن می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
• معمولا زنی که خیانت می‌کند از شریک زندگی خود سیر می‌شود و ممکن است این سردی سبب از هم پاشیدن زندگی مشترک شود.
• یکی از رفتارهای زنی که مرتکب خیانت شده است، مخفی‌کاری و دروغگویی به همسرش است. معمولا این فرد تلفن همراه خود را از همسرش دور نگه می‌دارد و به طور مبهم با همسر خود صحبت می‌کند.
• برخی از زنان خیانتکار برای این که بتوانند ظن خیانت را از خود دور کنند، روی اشتباهات همسرشان تاکید بیشتری دارند.
• بعضی از زنان خیانتکار به نوعی با همسر خود رفتار می‌کنند که گویی هیچ نیاز عاطفی و مالی به او ندارند. آن‌ها بدون نظرخواهی از همسر خود، به انجام برخی از اعمال اقدام می‌کنند.
• زنان خیانتکار به قدری دچار تغییر خلق‌و‌خو می‌شوند که معمولا با پرخاشگری با همسر خود برخورد می‌کنند و در برخی از مواقع دچار افسردگی می‌شوند.
• زنان خائن معمولا از هر فرصتی برای تنهایی خود و دیدار فرد دیگر، استفاده می‌کنند از این رو شاید عجیب نباشد که این زنان، همسران خود را به شرکت در دورهمی یا سفرهای به همراه دیگران تشویق کنند.

احساس زن بعد از خیانت

احساس زن بعد از خیانت، نیز از مواردی است که در مورد همه‌ی زنان خیانتکار یکسان نیست. برخی از زنان از کار خود پشیمان نیستند اما در بسیاری از موارد زنان خیانتکار از کار خود پشیمان می‌شوند. این دسته از زنان احساسات زیر را تجربه می‌کنند:
• برخی برای اولین بار و آخرین بار مرتکب خیانت می‌شوند.
• در بسیاری از موارد زن خیانتکار حاضر است هر چیزی را بپذیرد تا شوهرش را دوباره به دست اورد.
• بسیاری از زنان خیانتکار خود را مسئول خیانت انجام شده، می‌دانند
• یکی از احساسات زنان خیانتکار حس افسوس شدید است که در بسیاری موارد سبب ایجاد افسردگی پس از خیانت می‌شود.
• زنان خیانتکار معمولا به دنبال دریافت کمک از روانشناس برای حل منطقی موضوع می‌گردند.
• بیشتر زنان خیانتکار حاضرند زیر بار تعهداتی برای پیروی از همسرانشان بروند.
• در بیشتر مواقع زنان خیانتکار مایل به گفتگو با همسرانشان در باره مسئله‌ی پیش‌آمده می‌باشند و امید بخشش از طرف ایشان را دارند.

حالت زن بعد از خیانت

از راه های تشخیص خیانت زن، همان‌طور که قبلا ذکر گردید، توجه به حالت زن بعد از خیانت می‌باشد.
• ممکن است که زن، علائم برخی از بیماری‌های مقاربتی را بروز دهد.
• او نسبت به قبل، زمان بیشتری را در فضای مجازی می‌گذراند.
• رفتارهای مشکوکی از خود نشان می‌دهد.
• بی‌نهایت حساس می‌شود و برای به آرامش رسیدن با بهانه‌های مختلف، دعوا راه می‌اندازد.
• دائما برای جذاب‌تر کردن خود، تلاش می‌کند.
• سعی می‌کند که زود از خانه بیرون رود و دیر به خانه برگردد.
• خانه و زندگی خود را به دست فراموشی می‌سپارد.
• از داشتن رابطه جنسی با همسرش لذتی نمی‌برد و میل جنسی او کاهش می‌یابد.

مراحل خیانت زنان

از نظر من خیانت زن 4 مرحله دارد. این مراحل را با هم مرور می‌کنیم تا بدانیم “چرا زنان خیانت می‌کنند؟”

مرحله اول: پی بردن به پوچی زندگی زناشویی

یکی از دلایل خیانت زنان متاهل رسیدن به احساس پوچی در زندگی مشترک می‌باشد. زنان در این مرحله به پوچ بودن زندگی زناشویی خود پی می‌برند و احساس می‌کنند هیچ چیزی در زندگی مشترک آن‌ها وجود ندارد. جالب این جا است که در برخی از موارد، زنان با دارا بودن همه چیز (مانند خانه زیبا، اتومبیل گران و …) به این احساس پوچی می‌رسند.
مطابق یک پژوهش که توسط موسسه Coffee and Company در بریتانیا انجام شد، از میان 3000 شرکت کننده در این تحقیق، 20 درصد از زنان به خیانت خود اعتراف کردند. از طرفی بر طبق تحقیقی که در سال 2010 انجام گرفت، 81 درصد از زنان اعلام کردند که روابط زناشویی آن‌ها دیگر هیجان سابق را ندارد و بسیار قابل پیش‌بینی است.
در این مرحله، زنان از همسرشان دوری می‌کنند و از ایجاد رابطه جنسی با شوهرشان به بهانه‌های مختلف طفره می‌روند. بیشتر این زنان در هنگام برقراری رابطه جنسی با شوهر، احساس نقص می‌کنند. این احساس با احساس از دست دادن همسر یا خیانت از طرف او، وضعیت را برای زنان بدتر می‌کند. می‌توان از تست روانشناسی خیانت زنان، در این مرحله برای تشخیص به موقع آغاز حس خیانت بهره گرفت.

مرحله دوم: پیدا کردن راهی برای توجیه خیانت

در مرحله دوم خیانت، بسیاری از زنانی که مدت طولانی است رابطه جنسی را با همسر خود تجربه نکرده‌اند، از نظر عاطفی، جنسی یا هر دو، در دام خیانت می‌افتند. این زنان مجبور به تجربه‌ی احساس گناه و پشیمانی در این مرحله می‌شوند.
در این مرحله بیشتر زنان حس می‌کنند بخشی از خود را گم کرده‌اند و لیاقت همسران خود را ندارند. از این رو سعی می‌کنند به همسران خود توجه بیشتری نشان دهند. این زنان کم کم شروع به توجیه رفتار خود می‌کنند و از این‌که ازدواجشان نمی‌تواند نیازهایشان را برآورده کند، به رفتار گذشته با همسرشان باز می‌گردند.

مرحله سوم: ماندن در دو راهی انتخاب

در مرحله سوم، زنان از طرفی مشغول رابطه جدید خود و از طرف دیگر مشغول پایان دادن به رابطه‌ی قبل خود می‌باشند. در این مرحله، آن‌ها در میان دو نیروی کششی، مجبور به تحمل درد شدیدی هستند. آن‌ها نمی‌دانند که بین همسرشان یا عشق جدیدشان، کدام را باید انتخاب کنند. از این رو هر بار قسم می‌خورند که این آخرین بار است که معشوق خود را می‌بینند اما قادر به اتمام رابطه جدید نیستند. به این ترتیب آن‌ها حالتی شبیه به یک معتاد در رابطه را پیدا می‌کنند.
بیشتر زنان پس از روزها کلنجار رفتن با احساسات خود و میل به طلاق، سرانجام از رابطه جدید با مردان مجرد، کنار گذاشته می‌شوند. در حالی که شوهران این زنان، اطلاعی از خیانت آن‌ها ندارند. با حذف شدن رابطه‌ی جدید، افسردگی و عصبانیت چشمگیری از طرف زن خیانتکار به شوهر، انتقال می‌یابد. این درحالی است که شوهر در این موقعیت معمولا از علت عصبانیت و پرخاشگری زن، بی‌اطلاع است.

مرحله چهارم: تصمیم نهایی (ادامه زندگی مشترک یا طلاق)

در آخرین مرحله‌ی خیانت، زنان دو راه در پیش رو دارند. آن‌ها در این مرحله یا طلاق می‌گیرند یا تصمیم به ماندن در زندگی خود را دارند.
در واقع زنانی که در این مرحله طلاق می‌گیرند، در مراحل آغاز یک رابطه جدید قرار خواهند گرفت. آن‌ها امیدوارند که زندگی پر از احساسی را داشته باشند اما معمولا با ازدواج‌های جدید، مابقی زندگی خود را با احساس گناه و پشیمانی از صدمه دیدن همسر و فرزندانشان، سپری می‌کنند.
برخی از زنانی هم که تصمیم به طلاق نمی‌گیرند، با حفظ زندگی زناشویی به روابط خود با معشوق، ادامه می‌دهند و معتقدند این مسئله، خللی در روابط زناشویی آن‌ها ایجاد نمی‌کند.
باید گفت قربانی چنین روابطی تنها زنان نیستند، بلکه همسران و فرزندان هم دچار آسیب‌های فراوانی می‌شوند. به همین منظور به عنوان یک متخصص توصیه من این است که در صورت مشاهده حالات خیانت زن، بدون معطلی با روانشناسان زبده خانواده تماس بگیرید و قبل از این که خیلی دیر شود با انتخاب راه حلی صحیح، زندگی خانوادگی خود را نجات دهید.

از کجا بفهمیم زن خیانت میکند ؟

با توجه به نشانه های علاقه زن شوهردار به مرد دیگر، می‌توان تا حدودی از خیانت زن اطمینان یافت. این نشانه‌ها را می‌توان به صورت زیر برشمرد:
• هنگامی که قرار است زن با شخص خاصی روبه‌رو شود، با وسواس بسیاری به تغییر ظاهر خود می‌پردازد.
• وقتی زنی به مرد دیگری غیر از همسر خود علاقه‌مند می‌شود، اولویت اول او، همسرش نیست و شخص دیگری اولویت اول او محسوب می‌شود. در چنین شرایطی، تمام تمرکز و حواس زن به مرد دیگری، غیر از همسر، تعلق می‌گیرد.
• زنی که به مرد دیگری به غیر از شوهر خود علاقه‌مند می‌شود، احساس نارضایتی بالایی نسبت به همسرش دارد.
• چنین زنی نمی‌تواند برای همسرش احترام قائل شود و به او علاقه‌مند باشد.
• زن با چنین شرایطی در بسیاری از موارد، همسر خود را نادیده می‌گیرد.
• این زن، تلفن همراه خود را همه جا همراه دارد و به مراقبت افراطی از آن می‌پردازد.
• زن در چنین وضعیتی، به منزل مرد جدید می‌رود تا بتواند رابطه‌ی خود را با او حفظ کند.
• زنی که به مرد دیگری به جز شوهرش دلبسته شده است، سعی می‌کند رابطه‌ی خود را با معشوق جدیدش پنهان کند.
پنهان کردن این رفتارهای عجیب و غریب، از عهده‌ی زن ساخته نیست. در نتیجه، شکل‌گیری این رفتارها به علاوه سردی و بی‌علاقگی زن به زندگی و همسرش، سبب می‌شود که شوهر خیلی زود به حضور نفر سوم در زندگی مشترک پی ببرد.
در این مقاله موارد مختلف را که به عنوان حالات خیانت زن در نظر گرفته می‌شوند مورد بررسی قرار دادیم، اما من مجدد تاکید می‌کنم که هیچ یک از این حالات را نمی‌توان دلیل قطعی بر خیانت دانست بنابراین احتمال اشتباه بسیار وجود دارد.
با توجه به مواردی که در این سال‌ها به عنوان یک متخصص در امر روانشناسی و امور خانواده با آن‌ها رو‌به‌رو شده‌ام، تنها توصیه‌ی من به شما این است که قبل از هر اقدام عجولانه‌ای، حتما با یک مشاور متخصص در این امر مشورت کنید. دقت نمایید که کوچک‌ترین اشتباه در این زمینه می‌تواند زندگی شما را برای همیشه به سمت نابودی پیش ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *